Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

De la Sebastian Lupu, citire

Sebastian Lupu
***
Mama către fiică :
- Am auzit că ai iubit nou .
- Da , şi e aşa drăguuuuţ!
- Unde lucrează ?
- În mine ,îi plac găurile.
- Ce ??? Paştele mă-tii, eşti pedepsită !!                                         
- E miner, mami !!
***
- De cand nu te-am mai vazut! Ce mai faci ,omule?
- M-am insurat.
- Cu cine?
- Cu nevasta-mea, bineinteles.
- Bine, bine, dar cine e?
- O femeie.
- Pai normal. Cunosti tu pe cineva casatorit cu un barbat?
- Da.
- Pe cine?
- Pe nevasta-mea!i
***
Mă duc la o tipă într-un bar şi-i zic:
- Nu vrei să facem dragoste chiar acum?
- Nu, îmi răspunde.
- Ştii ce cred eu?… Cred că tu nici măcar n-ai auzit ce ţi-am spus…
- Ba da, doar nu-s surdă! zise ea.
- Ce-am spus?
- „Nu vrei să facem dragoste chiar acum?”
- Ba da, îi zic… Hai, treci încoace!
***
O femeie vine la preot şi se plânge că soţul o înşeală.
Preotul îi spune:
- Nu cred una ca asta, el aşa om cumsecade…
- Da, părinte, păi uite, am şi dovada - şi scoate o pereche de chiloţi femeieşti.
- Bine, am să-l chem şi am să discut cu el, iar chiloţii i-a luat în semn de dovadă şi i-a pus în buzunar.
Ajunge el acasă, copilul cere nişte mărunţiş pentru îngheţată, iar deoarece mama nu avea mărunt, preotul îi spune:
- Maria, ia din haina mea, aveam ceva mărunt.
Se duce Maria, bagă mâna în buzunarul hainei şi când acolo, găseşte chiloţii, îi ia, se apropie de soţ şi-l sărută, el nedumerit de cele întâmplate şi mai ales de reacţia ei, a muţit, gândindu-se cum să-i explice neînţelegerea, iar ea:
- Nu ştiam, dragule, că mă iubeşti aşa tare, încât şi chiloţii mei îi porţi cu tine...
***                                          Imagini pentru pastila de râs
***
O bătrânică este acuzată că a împuşcat un tânăr.
- Spune, mamaie, cum s-a întâmplat?
- Păi, stăteam pe verandă, când, vine lângă mine un
tânăr şi se aşează.
- Şi atunci l-ai împuşcat?
- Nu. După ce se aşează, îmi vorbeşte prietenos.
- Şi atunci l-ai împuşcat?
- Nu. Din vorbă în vorbă, începe să-mi pună mâinile
pe picioare.
- Şi atunci l-ai împuşcat?
- Nu, că era plăcut. Ştiţi, nu mai avusesem parte de
aşa ceva de la moartea soţului, acum 20 de ani. După aceea
mi-a pus mâinile şi pe fund.
- Şi atunci l-ai împuşcat?
- Nu, că era şi mai bine. De la fund a urcat la sâni.
- Şi atunci l-ai împuşcat?
- Nu, Doamne-fereşte! Începusem să freamăt toată şi
să transpir, aşa că i-am zis: "Ia-mă, tinere, a ta sunt!". Iar el
a replicat: "Zâmbiţi, sunteţi la camera ascunsă!". ATUNCI
L-AM ÎMPUŞCAT!
***

Un copil de manelist vine acasă după prima lui zi de şcoală:
- Mămico, azi la şcoală am făcut literele şi eu am fost cel mai bun. De ce, mămico, pentru că ascult manele?
- Nu, puiul mamii, pentru că eşti inteligent.
A doua zi după şcoală:
- Mămico, azi am făcut adunări şi eu am fost cel mai bun. De ce, mămico, pentru că îmi plac manelele?
- Nu, puiul mamii, pentru că eşti inteligent...
A treia zi după şcoală:
- Mămico, azi am avut educaţie fizică şi eu sunt singurul băiat din clasă care am păr pe piept. De ce, mămico, pentru că sunt
manelist?
- Nu, puiul mamii, pentru că ai 24 de ani!

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10