Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Spiridon Malificul: Mai viu ca niciodată


Ți-am dat un semn
cu mâinile mele goale,
te-am condus prin preajmă
fără remușcări,
și acum sunt viu doar pentru tine,
mi-ai văzut cum se învârte capul
cu proprii ochi,
Nu sunt nemuritor,
te-am răvășit,
te-am sfâșiat,
acum sunt mai viu ca niciodată,
Du-mă jos, spre miez,
prin interiorul cel mai adânc din mine,
arată-mi și ajută-mă să surprind
sămânța existenței mele,
și înțelegerea scopului meu,
Gasește-mă,
acum toți oamenii plâng,
în mâinile mele goale,
pentru că timpul
nu mai plânge,
acum sunt mai viu ca niciodată...
02.01.2020

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10