Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Ionuț-Tiberiu Balan: debut revistă

DEBUT REVISTĂ, DEBUT REVISTĂ, DEBUT REVISTĂ, DEBUT 
***
sînt o locomotivă
trag durerea lumii după mine
pînă la capătul liniei
plîng în limba moartă a locomotivelor
pe abur
iar niciun vagon nu mă aude
am rămas ultima locomotivă
și trag durerea lumii după mine   

***                                                                                                                                                                           
eu îl port pe Hristos în piciorul drept
după ce am sărit gardul

iar un cui mi-a spulberat talpa
am poluat sîngele marilor iubiri
iar singurătatea nu omoară doar bătrîni de prin aziluri
***
ultima rugăciune am ridicat-o spre cel ce nu aude
înainte să fiu băgat în pămînt
am luat cîțiva pumni din grămadă
și i-am băgat prin buzunare
am fugit de tine
dar tu m-ai așteptat mereu pe banca
din care mi-au făcut nenorociții sicriul
numai tu ai crezut că sînt poet
astăzi poetul e piatră pentru floare
Ionuț-Tiberiu Balan

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10