Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Antonio Doda: am fost numit

DEBUT REVISTĂ, DEBUT REVISTĂ, DEBUT REVISTĂ, DEBUT
Fotografia de profil a lui Antonio Doda, Este posibil ca imaginea să conţină: 1 persoană, stând în picioare, munte, în aer liber şi natură
am fost numit                                                                                              
simultan
adun aprecierea unora
ura altora
răutatea
m-a dus la eșecul cu mine
bunătatea
la eșecul cu alții
cei care spun
"încerc să mulțumesc pe toată lumea"
pierd timpul
cum un prieten
pierdea banii la păcănele
mi-am dorit o viață liniștită
până când
am început să spun adevărul
nu mai scriu despre copaci lacuri munți
natura din jurul nostru e tristețea și frustrarea
oamenii care au dispărut
că așa au avut chef
îmi lipsesc cel mai puțin
nu scriu
despre greutățile trăite
n-am chef să aud
"nu mai inventa atâtea fraiere"
am fost numit
nebun
dubios
pentru că am propriile opinii
prost
pentru că am rămas corigent la matematică
needucat
pentru că am înjurat oamenii
ce o meritau din plin
viața îmi zgârie mintea
mai des decât pisica mâinile
Stephen Hawking nu putea să meargă
doar să gândească
la mulți e invers
Antonio Doda

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10