Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Sebastian Lupu: câteva picături de...râs

***
Intră un tip la sexopatolog și spune:
- Știți, domnule doctor, îmi iubesc soția la nebunie...
- Nu nu nu nu... Asta nu la mine... La psihiatru, vă rog!
***
La pescuit                                                                                                       
– Bună ziua… Trage?
– Așa și așa…
– Sunteți pescar de mult?
– De peste 20 de ani…
– Și nu vă plictisiți să stați toată ziua pe marginea bălții?
– Nu, deloc…, că mai vine câte un prost din ăsta și ne ține de vorbă!
***
Imagini pentru să râdem
Soția plecată în deplasare își sună soțul :
- Ce face pisica?
- A murit! !
- Aoleu, nemernicule! Nu puteai să imi dai vestea puțin mai delicat?! De exemplu, că e pe acoperiș și întâmplător a căzut …
- OK…!
- Ce face mama?
- E pe acoperiș !
***
- Vreau să iţi spun ceva, dar n-am curaj....
- Nici eu...
- Ok. Zicem amândoi odată la 3.. 3, 2, 1..
-Te iubesc!
- Ai muci!
***
Eminescu dă comandă unui ţigan să-i facă un cazan de aramă. Când vede cazanul, zice Eminescu:
- Măi ţigane, vrei să mă păcăleşti? Cazanul ăsta al tău nu conţine pic de aramă!
- Da' ce, mâncați-aș, răspunse ţiganul, codrii tăi conţine?

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10