Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

‎Gabriela Ana Balan‎ : aproape dușmani


suntem aproape duşmani
m-ai învins de foarte multe ori
te iubeam când spuneam că nu am niciodată destul
te uram de câte ori ai trecut în zadar
niciodată nu veneai cu flori ciocolată pian viori
ci cu o coasă
ar trebui să devenim iubiți secreți
să ne căutăm până nu ne mai găsim
am trista bănuială că mai eşti atât de puțin
că nici măcar nu mi-ai fost un timp foarte bun
să ne luăm adio cred că aş putea trăi
mult mai mult şi mult mai bine fără tine
încä nu eşti un timp mort
doar eu nu înțeleg de ce tot treci
şi de ce toți cei dragi au alt timp
mult mai scurt decât mine
vreau restul de opt timpi din cele nouă
vieți câte are pisica
pisica mea blândă care îşi pierde timpul cu mine
m-am săturat să tot adun pe făraş
timpul care trece prin mine spre lună
mă cert cu timpul
doar el mi-a rămas
e criză de oameni
Gabriela Ana Balan 

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10