Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Radu-Andrei Popa: be be quiet


și am ajuns liniște
se lovesc sunetele de timpan în primăvară
din toate salturile astea mortale peste mașini și copaci
ne tărșâim sufletul spre nicăieri
se-nchină clopotele atunci când noaptea își spune rugăciunea
mă-ntind după pumnul de lumină și caut o ușă
am ajuns să stau drept în fața lumii
be sound
și am ajuns zgomot
printre fuioarele astea de fum și claxoane
îmi găsesc fericirea în ultima notă muzicală
se-ntâmplă rar să privesc răsăritul ca pe un nou apus
aici e un nou uragan de țipete
și fiecare octavă din el miroase a mir
am ajuns să îmi privesc mâinile ca pe cioturi
be quiet
undeva
gratiile geamului se taie cu un ciob
pătrunde o liniște de sticlă mată între pori
peste timp
norii se lasă-n cascade
be sound
undeva
pe drumul spre soare
am mâzgălit harta cu penițe crăpate
Radu-Andrei Popa

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10