Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Marcel Vișța: Dacă aș fi...


(poezie pandemie)
Dacă aș fi polițist m-aș ruga pentru un cutremur
Aș sta în fața blocului împărțind amenzi celor ce dau buzna afară
Le-aș cere declarațiile pe proprie răspundere și nu i-aș ierta
Dacă ești mai închis la culoare ți-aș da bastoane până ai leșina
Dacă aș fi președinte mi-aș deschide afacere cu măști de protecție
Ca să fiu penibil și aberant (ca un politician mioritic get-beget) v-aș obliga prin lege să le purtați până la sfârșitul vieții,
imediat după trecerea perioadei de risc
Dacă aș fi primar m-aș lăuda că
la mine în oraș pandemia nu a făcut prea multe victime datorită partidului din care fac parte
Dacă aș fi premier v-aș cânta la mandolină
M-aș simți cool și în afara oricărui pericol deoarece, conform studiilor, virusul se adăpostește în coaie
-N-am, n-am, n-am ... lallalallallala-
Dacă aș fi medic aș demisiona, iar dacă m-aș îmbolnăvi aș avea pretenția să fiu tratat de alți medici care nu dau bir cu fugiții
Dacă aș fi bătrân m-aș duce toată ziua la piață
Fuck you, tinere care stai acasă pentru a mă proteja,
la vârsta mea merge și fără protecție!
Dacă aș fi un ghiolban sadic m-aș bucura că m-au izolat ăștia cu soția și copiii în casă
I-aș teroriza, oricum abuzul e permis în familie
La secția de miliție i s-ar recomanda să mă ierte și să se împace cu mine
Dacă aș fi poet m-aș supăra că s-au închis terasele, iar muza poartă mască pe figură
Dar sunt un biet cetățean prins în flagrant
Mi-am pierdut locul de muncă, iar
câinele mi-a scăpat din lesă, mi-a mâncat declarația și a fugit
O aveam, pot să jur, de ce nu mă credeți dom' polițist?
Veeeniți de luații luminăăă
deeeee laaaa girofaaaaaar
Deșteaptă-te române... pentru protecția dumneavoastră și a celor din juuur

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10