Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Teodor Dume: IQ Test, Întrebări întrebătoare

IQ - test
Te Wānanga o Aotearoa - Publicações | FacebookSunt credul din fire, dar...
având în vedere abuzurile care încă se mai fac (en-gross) cu Ordonanțele militare în mână, acceptate de MI, (sub pretextul ocrotirii populației și încetinirea pandemiei)
am coșmaruri și prin mine urcă durerea precum iedera când văd zi de zi cum bătrânii și oamenii neajutorați sunt batjocoriți în văzul Guvernului sub pretextul că nu s-au conformat măsurilor impuse de Ordonanțele militare atunci când au ieșit după o pâine,au uitat pur și simplu să dateze declarația ori că au ieșit în câmp pentru a cultiva pământurile și sunt amendați cu sume ce depășesc de 2-3 ori veniturile lor.Și mă doare pentru că aceste ORGANE văd efectul și NU CAUZA.
Menționez că sunt primul care militează pentru respectarea legilor drepte care apără cetățenii și interesele acestora. Și totuși pentru un somn liniștit vă întreb:
COVID19 ESTE:                                                                       
*un virus recunoscut de care se moare în masă ( fie și izolat) prin contaminare sau
*O ARMĂ care produce teroare psihică, încercând în acest fel un control asupra maselor?
Și o variantă suplimentară ar fi: că prin răspândirea efectului acestui virus CINEVA se folosește de durerea (și de ce nu, de prostia) celor mulți acaparând în acest fel PUTERE și STARE MATERIALĂ?.
Toate variantele sunt extrem de dureroase,dar mă rog lui Dumnezeu să nu am dreptate în ceea ce cred!
Și pentru că sunt alături de poporul meu și de durerile acestuia mă întreb dacă după încetarea stării de urgență va avea loc sau nu o anchetă care să elucideze aceste abuzuri și totodată să-i pedepsească pe cei care s-au folosit de durerea cetățenilor acestei țări.

Să nu dați prea tare cu parul că sunt imun la prostie!

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10