Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Alexandru Berceanu: Ancora în lume


Mă alipesc de voi, lumini de lumânare,
Nu știu de-s trist sau bucuros că sunt!?...
Iar voi, femei, cu taine-n buzunare,
Mă dați cu brume să par puțin cărunt!
Și tot ridic cărarea spre muntele abrupt
Deși desagii-s goi și nimeni nu-i pe-acolo!
E ca un cerc pătrat din care roți s-au rupt
Să-nchidă uvertura în ton cu nota "sol-o"!
Mă lupt cu cine când luntrea n-are vele
Și nici luntrași spre a răzbi la mal!?...
Mă uit pustiu în hăuri și la stele,
Și mă transform din prinț în biet hamal!

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10