Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Dumitru Ichim: versuri


Niciodată lângă este,
Totdeauna lângă oare,
Eu alt eu de lângă mine
Așezatu-mi-a ulcioare.
Dincolo mă ispitește,
Cestălalt nici nu mă știe,
Cine mi te-a pus în față
Braț contrar de terezie.
Și sunt doi care se luptă,
Eu cu eu, mine cu mine,
Mă privesc într-o oglindă
Și salut: Mulți ani, străine!

AUTOPORTRET ÎN CĂRBUNE NESTINS
Niciodată lângă este,
Totdeauna lângă oare,
Eu alt eu de lângă mine
Așezatu-mi-a ulcioare.
Nu este disponibilă nicio descriere pentru fotografie.Dincolo mă ispitește,
Cestălalt nici nu mă știe,
Cine mi te-a pus în față
Braț contrar de terezie.
Și sunt doi care se luptă,
Eu cu eu, mine cu mine,
Mă privesc într-o oglindă
Și salut: Mulți ani, străine!
Kitchener, Ontario
(din cartea: Șarpele de Aramă)

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10