Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

POV21, Azi:Nicoleta Giurgi


Am decis să nu mai amuțesc inima din mine.
Mărturisesc: mâinile îmi sunt păcat pur...
Ochii-mi sunt păcat pur, dar se uită tot la tine,
Lumea este păcat pur, nu contează, cât mai pot îndur.
Se clatină mâinile-mi reci,
Pe sărmanul stilou nenorocit...
M-am săturat să-ți mai spun cuvinte ce nu-nțelegi;
Să iubesc lumea și pe tine, am obosit...
Mă așez sub mălinul nou-născut,
Amețită-amețită privesc cerul sângeriu;
Lumea mi se-nvârte chiar de nicicând n-am mai băut,
Beată de lume și iubire am scris și o să scriu...

(Autor: Nicoleta Giurgi
distribuit de Mihai Voica)

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10