Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Vasile Culidiuc: Laura și Diana


Ele două împreună în camera de la etaj, fosta cameră de joacă a Dianei, ele două înțepându-se și sărutându-se și înțepându-se iarăși, iar Laura a dezbrăcat-o și a sărutat-o peste tot. A învățat-o cu marfă bună. Laura i-a arătat cum să prăjească smacul. Era tandră. Uitându-se la sânii ei mici, mângâindu-i sfârcurile, sărutând pătimaș, șoptindu-i suav în timp ce Laura băga acul. Spunându-i Așa, iubito, o să te facă fericită, futu-i
Dându-i pantalonii jos Laurei și îngenunchind lângă ea pe podea se simțea pierdută
Laura a spus N-ai făcut-o cu o femeie, se vede, nu te rușina. Se lăsa pe spate înapoi pe pat. Diana a spus Hai, vino. Și a tras-o ferm spre ea. Diana a spus Dacă vine Dan, ce facem? Laura chicotea, nu-i păsa, în pizda mă-sii
Ușa trebuia întotdeauna să fie închisă. Nu trebuia să le vadă. Amândouă întinse pe pat împreună, goale, mângâindu-se una pe alta. Laura își făcea vânt cu revista 'Magazin istoric'. Ascultau Vivaldi și se penetrau
Am stat vreo trei ani la soră-mea, Geanina, a spus Laura. S-a măritat cu Relu, un nebun slăbănog și înalt. În prima seară s-a afumat și a început să mă pipăie cu nerușinare
Acum ascultau Haydn. N-o înțeleg pe Daniela, a spus Laura, e frumoasă, are bani, haine frumoase și plătește bărbații s-o reguleze, futu-i
Și? întrebă Diana. Și? întrebă și Laura. Au fumat un Kent. Laura a spus Soră-mea a încercat să-l potolească, toată noaptea a futut-o. Gemea și mieuna ca o pisică. Laura era obscenă și frumoasă
Scoase alt disc de vinil, Tchaikovsky
Ronțăiau cartofi prăjiți și beau bere, Amstel. Diana adora berea Amstel, un obicei luat de la un fost iubit
Laura a spus A treia seară a venit matol și ne-a făcut clătite cu dulceață de cireșe amare. Zicea: Mâncați, o să aveți o seară de neuitat, pizdelor. Ne-a dat metadonă și pe la doisprezece și-a scos scula din pantalon, futu-i. Era atât de mare
Diana a pus Mozart la pick-up și a adus câteva cutii de bere Amstel
Zii, a zis Diana. Tremuri de nerăbdare, a zis Laura. De fapt, am intrat deja în joc, a zis Diana și
Laura înghiți o gură bună de bere. Ea a spus Are o sculă mare Relu. Văzând că fac figuri m-a pocnit și mi-a zis: O vezi, te fut în cur de-ți dar mucii. Ne-a siluit toată noaptea. Era nesătul. Are priapism. Denumirea vine de la zeul Priapus, zeu grec al fertilității. A luat o gură de bere. Ea a spus Nu prăjim o bilă de smac și scoase lingura și bricheta
Diana era expertă și acul intra mișto. Smacul trecea ușor din seringă în venă, futu-i
Laura a spus Suntem două curve. Diana, cu ochii închiși și zâmbind, a spus Nefutută. A deschis ochii
Laura a spus Relu a futut toate femeile din cartier. Mă regula și pe mine când avea chef. Și acum îmi amintesc cum mă penetra cu mădularul lui mare și nesătul. Geanina nu-l putea sătura și venirea mea a fost mană cerească. Mi-a zis că înainte de a veni la ea, de a sta la ea, își aducea o prietenă și Relu le penetra bucuros, futu-i
Și cum a fost cu Relu. Doamne! Mi-a plăcut să văd de ce e capabil corpul meu, o dată, de două ori, în fiecare seară
Așezându-se pe pat, aproape prăbușindu-se pe pat, o trăgea pe Diana zicându-i Ia vino tu încoace, iubito și creierul lor făcea bip bip bip. Smacul lucra bine

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10