Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Dogaru Adi: Să nu te pui cu mine!


(Pentru tine trădătorule!)
Să nu te pui cu mine, eu am muncit cu trudă
Nu m-am vândut ca tine!Nu sunt ca tine iudă!
Eu mă înec în lacrimi, rugându-mă la sfinți
Tu nu mai ai onoare,ai dat-o pe arginți!
Să nu te pui cu mine, noi nu suntem de-o seamă
Tu ți-ai vândut părinții!Eu încă am o mamă!
Eu încă imi fac cruce,pios eu mă închin
În timp ce tu ești diavol, tu nu mai ești creștin!
Să nu te pui cu mine, de lanțuri nu mi-e frică
Eu voi isca scânteia, ce țara o ridică!
Noi nu avem ce pierde, suntem săraci și goi
Iar voi ce vindeți țara vă vindeți și-ntre voi!
Tu poți să-ți pierzi puterea și titlul, și trufia...
Și poți sfârși în chinuri, dacă-mi stârnești mânia!
Eu chiar nu am ce pierde, tu nu imi ești stăpân
Deja sunt o nălucă,cu spirit de român!
Să nu te pui cu mine, că o să vină ceasul
Când va cânta prohodul, serbându-ți parastasul!
Să nu te pui cu mine atâta lucru-ți zic
Că eu nu am ce pierde, fiindcă nu am nimic!

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10