Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Vasile Ionac: Viețare


Mi s-a dus venirea, dus,
Cu o viață mai în sus
Și-au rămas nădejdile
Să-mi încâte serile.
Și-a venit, dar n-a sosit
Vremea vremii de iubit,
În căruțele cu flori
Doldora de sărbători.
De-a veni, de n-a veni,
Doamna,-n felul meu de-a fi,
Eu m-oi cocori să zbor
Până-n somnul viselor.
Nu e drept tot ce vedem,
Nu-i nici faptă ce putem
Și ne piere urma-n pași
Precum zeru-n gând la caș.
Cu o viață mai dinjos,
Pe un rât verde, frumos,
Plânge parc-o miorea
Că n-am avut turma mea.
(28 cireșar 2020, Căpâlna)

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10