Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Alin Claudiu Baciu: Cugetările unui prost...

Trag din ultima țigare, așa am învățat că i se spune de pe albumul “Bine ai venit în paradis”, de parcă l-aș prinde pe Dumnezeu de un picior să-l trag în jos și să-i spun: Coaie, trage și tu un fum să vezi ce-i paradisul. Aș fi putut să mă înfrupt de la pieptul diavolului mult mai devreme într-o budă distrusă dintr-un liceu amărât dar am ales să nu, în schimb am dat de nectarul nicotinei la frumoasa vârsta de... oricum rămân la 19 ani pentru totdeauna și am să fiu copil atâta timp cât voi mai avea cel puțin un părinte. Lasă-mă, nu mă necăji cu teoriile tale despre viața ta super sănătoasă și dietele tale, le poți respecta dumnezeiește dacă sufletul tău e făcut pane in căcat! Am să trăiesc cât mai respir, citat din regele Hagi, și nu am să-mi refuz vreun moft. Nu-mi explica mie cât de mult îmi afectează plămânii sau cât de mult mă îmbătrânește, mai mult mă stoarce de viață viața ta lipsită de sens fără vreun țel și fără vreo șansă de a lasă nici cea mai mică amprentă pe pământul ăsta minunat. Chiar acum m-aș răstignii în două cuie, barbă am, plete am, fiul omului sunt, dar mi-e că nu m-aș putea opri din scris. Mai trag un fum în piept și simt cum îmi arde bucata de suflet rămasă în mine, odată expirat fumul îmi desenează chipul muzei mele, da, chiar ea, ea îmi e tot un fel de cancer dacă nu îmi stă pe piele. Uite că găsesc metode să o mai văd, se risipește mult prea repede cu fiecare fum tras și așa mai aprind o țigare. Imi sunt singur de vină că ascult, imi sunt singur de vină că văd si mai ales imi sunt singur de vină că simt. Mai văd vină doar in păcatul buzelor tale femeie de contur divin. Și uite cum ajungi de la o țigare aprinsă la baliverne târzii de vară. Imi spune lumea că sunt pasibil de un iz de artist, eu vreau să reușesc să fiu doar om și mă gândesc doar cum la-ș putea fuma și izul ăsta ca pe ultima țigare din pachet. Mai aprind una că doar nu s-o face gaură în cer și mai trântesc două cuvinte pe un colț de hârtie ruptă din prima partitură cântată de mine, parcă și asta îmi umple mai mult fărâma de suflet, mai mult decât o critică despre trăitul tău sănătos! Dă-mi un foc să nu stai degeaba.
(Sfântu)

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10