Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Cristina David: exercițiu de transcriere


zăduf, apa s-a încălzit, are gustul zilei de alaltăieri din metroul oprit în stație la Piața Romană,
nebăute din pricina măscuței și a tuturor celorlalte măscuțe deasupra cărora
mijeau ochi plictisiți, indiferenți acum
vecina de scaun moțăie lângă mine
"ce nu înțelegi? ești turc?" strigă pasagera
de pe scaunul
din față. închide telefonul. închid telefonul. sau mai bine nu. mai am de scris. sau nu.
"dacă ți-am zis ca sunt la Daia, ce dracu mă mai suni cu cameră?" se oțărăște iar bomba sexy de pe scaunul din față. totul pare fără sens. chiar și eu.
nu știu dacă să mai scriu
am devenit plictisitoare poate ar trebui să mă opresc. de tot. sau nu.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10