Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Adrian Păpăruz:***

când îmi vei auzi sufletul
la ușa Ochiului tău
să mă ridici din frica Pământului
să-mi deschizi Universul
şi să-mi spui cuvintele
pierdute de muritori „bine-ai revenit !”
să nu te-ntristezi dacă nu-ţi voi zâmbi
am ucis undeva acea parte din mine
dar vom intra în atemporal
quasari fără identitate
şi vom cina la umbra lui Dumnezeu
cu Iisus și cu Magdalena
vom creea apoi un Pământ nou
unde ne vom numi Daam și Vea
iar Mărul îl vom lăsa neinventat
lângă șarpe într-o gaură neagră
vom fi iarăși ce-am fost
dar nimic din ce suntem
pentru a împlini Împlinirea

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10