Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Pasat Carmen: Lacrimi


Pin by Frunze Alina on Imagini (With images) | ImagineUneori, mi se pare
că lacrimile mele
nu-şi găsesc calea afară,
stau în mine gata
să coboare-n durere,
să urce în ochi şi să moară...
doar urma lor săpată-n suflet
lasă adâncă rană
ce se transformă-n urlet…
și-atunci,
meditez ca o cometă,
sap încetișor în cuvinte,
mai fac o piruetă,
pun câte-o piatră la zid
să-mi ridic
piatra mea funerară,
albă ca o zi pustiită și îmi dedic
ultima odă stelară.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10