Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Dan Tipuriță: Mirajul frunzei


Vreau să așez în rama cea roșie a buzei
noul tablou: un zâmbet, strălucitor și mut,
el să-mi fie nudul iubitei mele muze
culcate-n patul minții, întinsă pe-un sărut.
Voi pleca, desigur, dar cartea-mi va păstra
cu foșnet scurt dorința pe foaia de hârtie,
voi exista mai mult decât ființa mea:
cât voi fi o frunză în crângul poeziei.
Dar vă promit! Nicicând nu voi sta ascuns,
voi fi-n răsfățul ploii, în plânsul râs mereu.
Voi avea atâtea de spus, îndeajuns
să credeți că-s o șoaptă a frunzelor.
Și eu.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10