Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Floarea Dutulescu: Acum...

Așază-mă-n conexiunea unui vis,
Un infinit de ani să ne iubim,
Să ne ascundem pe vecie-n paradis,
Prin universul fericirii să plutim.
Cu tine am creat alt anotimp,
Frunze de rouă pe buze îmi cobor,
Trăim minunea asta în același timp,
Steaua-ți strălucește în marea de amor.
Prin galaxii, zbor magic, în brațele iubirii,
Splendori de vis, sub pleape, ușor tremur,
Săruturi se topesc la țărmurile firii,
Imensități de fluturi, lanuri de maci cutremur.
Acum, nu altădată, ești tot ce îmi doresc,
În glasul tău ai pus doar miere și lumină,
În clipa de tandrețe, ochii tăi mă vrăjesc,
Zilele toate-s împreună, sub pavăza divină.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10