Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Loredana A. Știrbu: Abuziv

am să mă ghemuiesc
într-un colț al inimii tale
nici măcar nu-ți cer
o inimă doar pentru mine
vreau doar un loc de unde
să-ți monitorizez
sistolele
extrasistolele
să nu te miri
dacă din cînd în cînd
vei simți o durere
în piept
probabil că atunci
îmi voi muta biroul
în camera vecină
voi amenaja un
salon de primiri urgențe
pentru cazurile disperate
de iubire
vezi
eu nici măcar
nu am nevoie de toată
inima ta

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10