Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Mioara Olteanu: Colțul meu de rai

Aveai părul negru
Şi barba tunsă.
Aveai inima pentru mine
Şi salvai iubirea
În fiecare zi,
Fără să ştii.

În ochii tăi
Vedem speranță.
În mâinile tale,
Grație şi siguranță. 

Tremurai când luai o decizie,
O surpriză când îmi făceai. 

Îmi dădeai impresia
Că ştii ce faci,
Aşa că mă lăsam
Condusă de tine. 

În nopțile cu lună
Te vedem pe tine
Şi scriam pentru tine.

Fericirea îmi juca printre pleoape
Şi pe tine te vedem,
Ca pe o insulă.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10