Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Nelu Cazan: anemie de toamnă

Nu întotdeauna am
cuvintele la mine
L-e rătăcesc adeseori
de căte ori îmi este dor de tine
Prin inimă îmi trec mii de fiori.
Şi mă frămănt,nici nu mai ştiu
De-mi este rău sau bine.
Aş vrea să vii atunci
la mine-în gănd
Să stai o clipă lăngă mine
M-ai recitesc scrisori de prin sertare
Mă uit la poze vechi,îngălbenite
Şi tu-mi apari mereu fără încetare
În preajmă,închipuire şi în minte.
Atunci..îmi amintesc din nou
că eşti departe
E toamnă iar şi sănt doar amintiri
Te caut iar în semnul de la carte
Cel tatuat cu tainice iubiri.

Nelu Cazan
03.09.2020
Țifeşti

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10