Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Nelu Cazan: Scrisoare în cer

E sărbătoare tată,eşti cu mama
Şi amăndoi sărbătoriți
La mine aici a venit toamna
Tot fără voi,iubiți părinți.
E ziua mamei şi-împreună
La masa veşniciei-n cer
Cine vă spune-o vorbă bună ?
Eu ce pot să vă mai ofer ?
La mine toamna nu-i prea bună
Sănt fără voi,singur stingher
V-am tot sunat dar nu-mi răspundeți
Nu am conexiune-n cer.
E sărbătoare în cer acolo sus
La mine-n suflet e doar noapte
De voi îmi e un dor nespus
Vă scriu acum pe-un semn de carte.
Un dor ce arde neîcetat
Un dor amarnic şi cumplit
De ce în ceruri ați plecat
De ce la dor ma-ți pedepsit ?

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10