Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Carmen Pasat:Fantezii în zi ploioasă


Plouă iar. Și-n ploaie vise...
O chemare aiurită,
Ce de-o viață-i pregătită
Să-ți ajungă primenită
În dorințele aprinse.

Hai, alintă-mă în gânduri,
Pune-mi sărutări pe umeri
Și începe să le numeri.
Dar, să nu îmi faci propuneri
Ca să scriu vreo două rânduri...

Căci nu-i timp și nu am vreme,
Noaptea trece repezită
Iar cămașa străvezită
Șade, parcă-i pedepsită,
Sus pe-un sold, ca să te cheme.

Ei, nu mă lua în seamă.
Ăsta-i vis, din alte visuri...
Dacă îmi descoperi lipsuri
O s-accept și compromisuri.
Îndrăznește, nu ai teamă!

Un comentariu:

Zbor spre înălțimi spunea...

Felicitări pentru frumoasele versuri!

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10