Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Eugenia Bucur: Pagini apuse

Azi-noapte cartea cu vise s-a deschis la mama.
Deschid pagina dependenței zilnice.
Un prieten întreabã într-un interviu:
"- Ce ai face de-ai întâlni-o pe mama ta?"
O lacrimă mare ascunse universul prezent şi mă luă într-o călătorie.
Ce mult îmi lipseşti, mamă!
Săptămâna trecută un şal ciudat mi-a furat privirea...
Un asemenea imprimeu m-a dus cu gândul la stamba din copilărie.
L-am cumpărat, de dragul vremurilor în care multi oameni dragi mă înveşmântau.
L-am spălat în mângâieri, să mă împrietenesc cu el, să-i dau parfumul amintirilor.
Azi în casă e cald, doar în sufletul meu bate vântul.
Mi-am pus broboadă pe cap, aşa, ca tine, să te am cu mine, mamă.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10