Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Grupul Zbor spre înălțimi, poezia lunii septembrie: Aștept, de Iancu Catalin


Am rătăcit cărarea către tine,
Nu am găsit nici drumul înapoi,
Este târziu și văd cum noaptea vine
Și se deschid prăpăstii între noi. 

E cerul gri și ploaia stă să cadă,
Se-aude tunetul cum se prăvale,
La mine-n suflet e acum tornadă,
Ce spulberă tot ce îi iese-n cale. 

La mine-n gânduri s-a stârnit furtună,
Cuvintele s-au risipit în vânt
Și cine oare ar putea să-mi spună
Când o să fie soare pe pământ? 

Nu-i nici măcar o stea pe cerul vieții,
Doar fulgere mai sfâșie retina,
Mi-e dor de sângeriul dimineții,
Aștept să mă inunde iar, lumina. 

Aștept să se întâmple un miracol,
Aștept un semn să vină de la tine,
Să se-mplinească ce scrie-n oracol,
Să-mi spui că și ție ți-e dor de mine.

Un comentariu:

Zbor spre înălțimi spunea...

Felicitări autorului!

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10