Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Marin Moscu: Mântuirea prin cântec

Versuri, Versuri, Versuri, Versuri, Versuri, Versuri, Versuri

Cu pieptu-mi nărăvaş am mers prin istorii,
Răsărit şi apus am înălţat din scutec
Şi munţii şi marea, şi câmpia
M-au mântuit, m-au mântuit prin cântec.
Vântul şi soarele, norii şi stelele
S-au născut la mama în pântec,
Au ţipat româneşte şi-au crescut
Cu mântuire, mântuirea prin cântec.
Tata a omorât năpârci între degete,
Istoria o renovează în descântec,
Eu mi-am luat avântul spre soare
Să mă mântui, mântuirea prin cântec.
Dumnezeu mă plimbă în raiu-i de mână,
Printre stelele-i cu grijă alunec,
Piroane imense plâng pe o cruce
Mântuindu-mă, mă mântui prin cântec!

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10