Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Nelu Cazacu: Floare de colț


Într o viață de chin,am umblat rătăcit
Părăsit de destin în sfărșit te am găsit
Pe un munte pleșuv în creneluri de piatră
Ca o floare de colț,străluceai minunată
Ca un fulger de foc coborăt pe pămănt
Te am văzut și atunci am făcut legămănt
Să mi fii rană și leac,semn de carte pe viață
Cu cuvinte ce nasc și trecut și speranță
Ca un vis încolțit,tu ești nașterea mea
Tu,o floare de colț,te culeg,ești a mea
Să ți fiu zi să mi fii noapte
Să mi fii rană și leac
Să ți fiu dor să mi fii moarte
Din iubire să zac
Tu ești floarea de colț răsărită pe munte
Alfabetul iubirii îmbrăcat în cuvinte
Să nu mi dai tratament
La iubirea de tine
Boala mea fără leac,veșnic rană în mine
Pansament ancestral peste viață și moarte
Răsărit și întuneric,ești și țipăt și soapte
Ești cuvănt nerostit,începutul de viață
Te culeg de pe piatra ce mi aduce speranță
Semn de carte să mi fii,azi te pun la presat
Într o inimă care prea mult te a așteptat
Să rămăi veșnic pură ca albastru din cer
Fără nici o măsură,doar atăt îți mai cer
Să mi fii rană și leac,semn de carte pe viață
Cu cuvinte ce fac,început și speranță.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10