Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Coca Coralia Dragan: Hoinar în toamnă


Adie armonii de toamnă-n suflet
şi mişcă firea-n frunzele ce cad
bătute de un vânt stăpân şi iute,
formând un strat, suflet hoinar.

Printre copacii ce-şi leapădă podoaba,
mă plimb, călcând cu milă pe frunziş
şi-ncerc să mai descopăr pe-o alee
vre-un sfânt, vre-un vers sau o idee.

Şi printre crengile răzlețe
soarele, cu razele semețe
crează fascicole minuni
într-o banală zi de luni.

Şi-mi spun în gând o rugăciune,
sunt doar eu cu Dumnezeu,
acum la început de săptămână,
şi-i dăruiesc sufletul meu.

Şi simt cum firea îmi tresaltă
cu sufletul hoinar printre frunziş,
de parcă vrea să se înalțe
în sus, mai sus, către abis.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10