Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Ina Dumitrescu: Iubește-mă


Iubește-mă cum n-ai iubit nicicând,
Iubește-mă-n frământ de pâine caldă
Și-n răsucire de fuior torcând,
Iubește-mă ca pruncu-n prima scaldă.

Iubește-mă-n atingeri de meduze,
Iubește-mă cu gust de mure coapte
Ca vântul răsucindu-se-n peluze,
Iubește-mă în răstigniri de șoapte. 

Iubește-mă în negru și în alb,
Iubește-mă în cântec de vioară,
În iarna ce mă ninge mut și dalb,
Iubește-mă mereu ca prima oară.

Iubește-mă de tot în iarna asta ninsă,
Iubește-mă flămând de dorul unei toamne,
În amăgirea nopții să-mi fie viața prinsă,
Iubește-mă cu fastul din zestrea unei doamne.

Iubește-mă în roze și în cuvinte roșii,
Iubește-mă cu setea din ploile cerești,
Cu taina din sărutul ce l-au lăsat strămoșii,
Iubește-mă cu toată iubirea ce-o iubești.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10