Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Ștefan Moldovan: a cui e vina...

 (Din ciclul"Manifest)

Ne plânge Europa azi de milă?
Sau o îngrijorează-a noastră soartă?
Nici gând! De noi îi este silă,
Ne ține ca pe slugi,la poartă!
Ne-am tot rugat să ne primească
La masa cu puternici și bogați
Dar astăzi am ajuns să ne privească
La fel ca pe copiii avortați.
Că n-am deschis democrației poarta,
De vină suntem noi,cu toții,
Noi am ales să ne conducă soarta
Toți impotenții,șmecherii și hoții.
Guvernul l-am făcut din secretare,
Toți cioflingarii-s azi consilieri
Și-atunci de ce ne mirăm oare
Că țara merge înspre nicăieri?
Dac-am ales să mergem pe-acest drum
Cu pași împleticiți,de hopa-tropa
De ce ne mai mirăm acum
Că am ajuns codași în Europa?
Nu e de vină Europa însă,
De vină sunt aceeași,emanații,
Că ne-au făcut să stăm cu mâna-ntinsă
Și s-așteptăm pomană de la alții.
Nu sunt de vină rușii,nici americanii,
De vină sunt acei ce ne conduc
Că au un singur țel în viață:banii !
Să-i internăm pe toți la balamuc !

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10