Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Ștefan Moldovan: Idilă de iarnă


Îmi amintesc plimbarea prin livadă,
Cum alergai sub crengile de măr,
Căzuse-atunci din cer prima zăpadă
Și fulgii rari ți se topeau în păr. 

Erai atât de bucuroasă și senină
Iar dragostea ți se citea pe chip,
Priveam la tine cu inima plină,
De fericire îmi venea să țip. 

Din fulgi de nea voiam să-ți fac o salbă
Dar se topeau pe gâtul tău fierbinte
Și ne-am pierdut apoi în marea albă
Privindu-ne în ochi, fără cuvinte. 

Și pe cărarea moale, ca de vată,
Doar noi sub cerul pur și nefiresc,
Ne-am sărutat pentru întâia dată
Și-am îndrăznit să-ți spun că te iubesc.
(din vol. "Rock 'n Roll", sept. 2018)

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10