Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Zbor spre înălțimi - grup, poezia zilei: Doina Moritz

 Aștept după perdeaua trasă

Pe suflet mi-a căzut un fulg
Venit din trista depărtare,
Am așteptat până-n amurg
Să văd cumva dacă dispare...

Dar fulgul meu nu s-a topit,
Știam că e o-mbrățișare,
Pe-un gând senin el a venit,
Sfidând o tristă-nsingurare.


A nins alb cu o tăcere,
O clipă doar, din neființă,
Norii dintr-a mea durere,
Cerneau lin stropii de dorință,

De a pluti cu tine-n zare,
Pe aripi de cocor deschise,
Să mă-nalț la ceruri oare?
Să te ating? Sunt numai vise!

În noapte fulgul s-a topit,
Făcându-se ploaie din nea,
O clipă el doar a trăit
Și-a luat 'napoi iubirea mea,

Ducând-o de unde-a venit,
Pe culmile cu multă gheață,
Trecând prin timpul fericit,
Ningând ușor, ca o speranță, 

C-un strop de ploaie dintr-un fulg
Pe-o flacără ce-a fost iubire
Și amintiri ce nu le-alung,
Ele mă ning cu fericire. 

Semn din ceruri, de la tine,
Aștept după perdeaua trasă,
Poate-iarna care vine...
Acum e doar o ceață deasă!
***
(08.12.2020
Doina Moritz, poet debutant
Coordonator Oanca Aurelia
Grupul Zbor spre înălțimi)

Un comentariu:

Zbor spre înălțimi spunea...

Felicitări autoarei pentru minunatele versuri!

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10