Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Camelia Boț: Mă mut în tine

                                                                                                                                                           

Vin să mă pierd
în cerul din ochii tăi
ce se scufundă-n
marea sufletului meu.
Vin să mă pierd
între buzele-ți dulci
care simt vântul
nebun ce mă adie
și gândul ce mă-mbie
să-mi fac casă-n tine.
Vin, iubite, vin acum
până nu mă pierd
iarăsi pe drum,
Vin, să mă mut în tine
să-ți simt inima în mine
ea-mi cuprinde
existența toată.

                                                                                                                                                          

         

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10