Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doina Moritz: Gânduri cu perle preserate


Azi mi-am întors fața spre tine,
Vreau să te rog să-mi trimiți vântul
Cu mângâierea ce nu vine,
S-alerge răscolind pământul!

Cu fața înspre răsărituri
Cerșind îmbrățișarea serii,
Mă-ntreb, există infinituri
Să strângă stelele durerii?

De atâtea veri care s-au dus,
Luându-mi visul pe-nserate,
Prin deșerturi astăzi am ascuns
Gânduri, cu perle presărate.

Din scoicile iubirii noastre
Desfăcute în zorii zilei,
Strâns-am pulberile-albastre
Presate-n rândurile filei...

Întoarce-ți fața către mine,
Ești suvenir din depărtare...
Șirag de perle cristaline
Ce se-mpletesc cu-ndemânare

De patru mâini mângâind stele,
Pe bolți cu doruri argintate.
De ce visele au perdele?
Pot fi mereu adevărate?
                                                                    

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10