Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Nela Boca: Strigăt tăcut...


Îmi vajaie viscole reci în noaptea târzie...
Mă caut. În furtuna pustie.
Eterul își tipă chemări surde și seci
Dar mi-e gheată. Și gândurile reci...
Am adunat în zbor năuc, apatic
Doar ciunte tresăriri de fantomatic...
Desertaciuni, ar spune cineva...
Din lumi senile, fără nici o stea...
Mi-au înghetat și lacrimile-n lut. .
Și formă vie-n absolut....
Târziu, când stelele-au topit
Și ultima ninsoare din zenit
În noaptea lumii fără de-nceput
Eu....mă topesc, doar intr-un strigăt mut.
Tăcut.
Și rupt.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10