Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Amalia Achard: Rezoluție

 Rezoluţie

am să mă fac fericită
eu pe mine am să mă fac fericită
în locul celor care-au eşuat
şi-al acelora care nici n-au încercat
în locul viselor şi-al speranţelor
în locul locurilor dragi
rămase prea departe;
cu un petec de cer
cu un colţ de sat şi-un câmp înflorit
cu o bucată de pâine
şi cu toate colindările prin păduri
cu-un pârâu cu o privire
cu orice zâmbet sau hohot de râs
cu-un bună ziua şi-o strângere de mână
am să mă fac, doamne, cât de fericită,
începând din clipa asta!

Résolution
Je me rendrai heureuse
moi-même je me rendrai heureuse
à la place de tous ceux qui ont échoué
ou qui n'ont même pas essayé
à la place des rêves et des espoirs
à la place de tous les endroits chers
restés trop loin ;
d'un morceau de ciel
d'un coin de campagne et d'un champ fleuri
d'un quignon de pain
et de toutes les balades dans la forêt
d'un ruisseau d'un regard
de tout sourire ou éclat de rire
d'un bonjour et d'une poignée de main
je me rendrai, ô, combien heureuse
à partir de cet instant !

(traducere: Amalia Achard)

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10