Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Ionuț-Tiberiu Balan:***

 o poezie ce n-ar fi trebuit scrisă

aștept să bată un clopot cît un veac
să mă cheme acolo unde mi-ar fi fost locul
triumfător să merg pe aleile din cișmigiu
și obosit să adorm între filiași și craiova

să mă trezesc mai obosit în dej
să sar între două stații nenorocite
să-mi fie somnul somn și ochiul greu
fără să cunosc singurătatea vreodată

am rămas atît de departe de mine
încît pura strîngere în brațe mi-e străină
în seara voi dormi cu fruntea lipită
de geamul pe care-l cunosc ca un frate

lăsați-mi adresa scrisă pe ușa compartimentului
dați-mi voie să dorm încă zece minute
urmează halta-fără-nume în care cobor
de unde chiar mîine seară voi pleca spre o alta

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10