Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Vlad Anghelescu: Mi-am luat o lupă

pp Poezie
Sunt trist.
Serafimii (de pe facebook) s-au stins.
Au luat salteaua cu nori, bârnele.
M-au concediat din concedii vesele.
Nu mai cred în miracol, vedenie!
Rănile s-au cicatrizat.
Nu mai sar pârleazuri.
Am trecut la sub-uman,
flori, animale,
ce nu întrec stânjenul de copil!
Dar Vârsta a intrat la apă,
pentru că păpușile nu mai sunt ca altădată, cresc înalte, siliconate,
cu hormoni,
spaimă arahnoidă,
devin rapid stupe!
Mi-am luat o lupă
să deosebesc
anorganicul de organic!

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10