Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Cristina Ghindar Greuruș: Nu renunț


Am înțeles că dragostea-i pierdută;
M-am resemnat și-am renunțat la luptă
Dar nu renunț la tot ce e al meu
Și nu renunț acum la Dumnezeu.

Am renunțat la mine, la voință
Dar nu voi renunța azi la credință.
Eu nu voi renunța la tot ce-i bun
Și nu renunț acum la Moș Crăciun.

Am renunțat s-ascult doar adevărul
(Minciunii i-am făcut demult onorul),
Lumea-i croită azi doar pe minciună,
Iar dacă minți, și viața ți-e mai bună.

M-am resemnat să văd ipocrizia
Și teatrul ieftin, fala , mârlănia
Dar nu renunț la viitorul meu
Și voi lupta oricât mi-ar fi de greu.

Am renunțat să cred în fapte bune
Și nu mai văd doar ce-i frumos în lume,
Dar nu renunț să fiu cea care-am fost
Nu pot schimba eu lumea, n-are rost.

Am renunțat să sper la omenie
Și la respect, ba chiar prietenie
Dar nu renunț acum la visul meu
Și nu renunț nicicând la Dumnezeu,

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10