Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Marian Florentin Ursu: Goană în vânt


prin livezi tac iubiri şi cireşi de amar
şi un scâncet de rai pe-un final de abis
când te-mbraci cu câmpii de un verde plenar
te doresc printre miei şi zăpezi de cais

eu sunt liberul om alergând pe un cal
cu potcoave de lut şi zăbale de crini
un blestem muribund înhămat vertical
galopând în genunchi pe-o planetă de spini

mă hrănesc cu-amintiri şi beau norii turbaţi
primăverile-mi sunt scrijelite în brazi
când te vreau printre flori de salcâmi scuturaţi
tot prezentul de ieri mi-e trecutul de azi

port în gând cicatrici şi tristeţi de copaci
şi pe tine suavă în visul de fragi
şi-ţi sărut rănile risipite- ntre maci
când dispari ca un mit în pădurea de fagi

azi sunt sânge iar mâine voi fi necuvânt
străbătând depărtări cu sclipiri de opal
vorbele-mi sunt o goană de fluturi în vânt
spulberaţi pe un câmp sub un tropot de cal

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10