Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Elena Constantinescu: La tine mă tot gândesc



La tine mă tot gândesc?
Oare ar trebui să mă simt ca și cum aș face?
Am ajuns să știu că mi-e dor de dragostea ta
În timp ce nu-mi lipsești
Fugim până trece
Și florile răului.
Nu te lasă să fii
Tu deții cheia unei uși deschise
Voi fi vreodată liber?
Florile răului se desfășoară
Ca florile răului
Demonii întunecați ai sufletului meu
O dragoste fatală
Am încercat din greu să lupt
Ca florile răului
Florile răului dinăuntru
O dragoste fatală
Toată viața am așteptat
În acest parfum de durere
Să uit când aveam nevoie de mai mult
De abținerea nesfârșită a iubirii
Trăim și ne rugăm.
Pentru florile răului
M-am rătăcit
Ce se face se va întoarce din nou
Voi fi vreodată liber?
Florile răului
Ca florile răului
O dragoste fatală
Ca florile răului

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10