Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Elena Cristescu: Nu încă

     

nu am curaj să dezbrac definitiv această haină;
am în fiecare buzunar câte ceva...
la buzunarul de la piept, țin oamenii dragi,
ce-mi certifică rădăcinile.
Mai jos, în dreapta, sunt visele împlinite, puțin câte puțin, ca o transcedere de la mugur la floare.
În stânga, sunt bătăliile purtate cu mine,
locuri și lucruri ce mi-au dat sens,
fără să mă intereseze prețul plătit.
Buzunarul secret, te păstrează pe tine,
cu toată magia trecerii tale,
de la început, până acum.
Haina asta, ciudată, intimă,
mă știe cu toate ale mele...
lumea mea intrinsecă,
drumul meu pământesc.
Elena Cristescu

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10