Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Firoiu Cristina Maria: Semplicemente

===========================================================

Prefă-te că adormi, iar rochia-ți de bună seamă
Dezbrac'-o lent în palma mea să fie-atinsă-'n rană!
N-aș respira spre buza ta, căci s'-ar așterne clipa
Văzduhului din ochiul meu să îți sărute frica...

Dar stai, iubită vie,
Ascunde-te în chipul meu
Și când mă uit la tine
Să simți că-i loc în chipul tău...
Că-i loc și pentru mine!

Pe urmă, când nu e senin și norii te mai cheamă
Să le arăți cum beau eu vin și că-i poftesc în cramă!
Aș astepta să vină cerul să-mi certe îndrăzneala
C-am îmbătat toți norii lui și nu-și mai fac damblaua!
Dar stai, iubită vie,
Ascunde-te în chipul meu
Și când mă uit la tine
Să simți că-i loc în chipul tău...
Că-i loc și pentru mine!

Ce stai, așa... departe?
Aștepți să vină cerul să-mi certe îndrăzneala
C-am îmbătat toți norii lui și nu-și mai fac damblaua?
Ascunde-te în chipul meu
Și dacă ai și ploaie,
Las-o-'n absența norilor și-'nchide-o în odaie,
Voi strecura un suflet grav, cu dalta... să-ți cioplească
Un sentiment din chipul meu ce-a stat să te iubească!
============================================================

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10