Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Nely Vieru: Aripi de pământ

         versuri                              

Am să te țin nebun în strâns de mână
cu toată seva izvorâtă din pământ.
De-ar fi să zbor de gleznă îmi atârnă
o inimă însângerată de cuvânt.

De-ar fi să zbor tu să mă ții o veșnicie
sub cerul care plânge a pustiu.
De-ar fi doar ramul amintire vie
buchet de păpădii în palmă am să-ți fiu.

De-ar fi să zbor sub cerul nopții
aș face Lunii tainic legământ,
când voi zbura prin cadrul porții
c-o aripă tot voi atinge de pământ .

Tu să mă ții atunci în strâns de mână,
de-ar fi să zbor cu ultimul cuvânt,
căci pene o să-mi crească din țărână
să pot zbura cu aripi de pământ .
(Album: Aripi de pământ)

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10