Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Rodica Ochiș: Parfumul tău

========================
Parfumul tău de chitru și mușcată
Mă-nvăluie în tresărirea serii,
Când stelele și luna laolaltă
Lasă sclipiri prin umbrele-ncăperii.

Prin voaluri de tăceri pătrunde vântul,
Simt mângâierea ta din depărtare
Și șoaptele de dor sărută gândul,
Să înflorească-n floarea de visare.

Și peste tot se-aprind scântei din stele,
Să ardă flăcările pe altare,
Îmi prind în păr petale de lalele
Să pot să-ți fiu eternă sărbătoare.

Tu mă aștepți cu brațele deschise,
Când zorii își revarsă lăcrimarea,
Că ard mușcatele de dor aprinse...
În stropii de parfum ți-aud chemarea

Venită dinspre zarea ta albastră,
Să-mi parfumeze zilele târzii,
Când flutură perdeaua în fereastră,
Căci dorurile mele numai tu le știi.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10