Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doina Moritz: Precum un răsărit de soare

====================

În gândul meu mi-ai fost alesul,
Precum un răsărit de soare,
Prin ochii tăi patruns-am versul,
Te-am primenit cu mir de floare.

În visul meu, dulce minune,
Cu semne multe de-ntrebare!
Mi-ai fost și roşul din căpsune,
Când te gustam mi-erai mirare.

În calea mea, vie făclie,
Lumina ta am tot urmat-o,
Dintr-un întreg doar o felie,
Ispite multe mi-au furat-o.

Pe drum mi-ai presărat suspinul,
Apoi dulceața florii rare,
Cu tine am sorbit preaplinul,
Dar și fiorul care doare.

În cuget tu mi-ai ars, trăire,
Prin focul mocnit pe vatra mea,
Învaluindu-mă-n iubire,
Dăltuind cuvântul: "a visa.
==========================

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10