Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Georgeta Rada: Clipă cu miros de caprifoi

versuri                                                                     

Azi m-am trezit cu lacrima în sânge,
În mine e o doină care plânge
Și plânge despre mine, despre noi
Sub bolți cu amiros de caprifoi.

Eu te citesc în alfabetul Braille,
În jertfa cea de flori a lunii mai
Și-mi plec urechea, tainic, la pământ,
Ascult dacă mai ești, dacă mai sânt,

Dacă ne recunoaște ca pe fii
Și dacă- n taina lui ne va primi,
Iertându-ne de tot ce i-am făcut
Ca orbii lui copii cu pași de lut.

În mine plânge-o doină și nu vrea
Să-și uite plânsul în năframa mea,
De parcă sufletul s-ar stâmpăra
De tot ce-a fost să fie plâns în ea.

Am luat din mâna Maicii Domnului* un fir
De caprifoi amirosind a mir
De parc-aș fi citit un paraclis...
Când m-am trezit ... amiroseam a vis.
* Mâna Maicii Domnului- floarea de caprifoi

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10